Ортопедична стоматологія

Посмішка – це Ваша візитівка. Втрата чи руйнування одного зуба значно впливає на Ваш зовнішній вигляд, а декількох на здоров’я всього організму. В подальшому, без стоматологічного лікування, це може призвести до ряду серйозних проблем. На щастя, сучасна стоматологія пропонує величезну кількість варіантів для вирішення найскладніших клінічних ситуацій.

посмішка – це елемент впевненості в собі і гармонійного зовнішнього вигляду, запорука здоров’я і гарного самопочуття.

Протезування зубів просто, швидко і безпечно. Переваги і показання.

У разі відсутності одного, декількох зубів або навіть цілого зубного ряду, лікарі Клініки «ММ» пропонують якісні послуги традиційного протезування, та на імплантатах. При первинній консультації з хірургом і ортопедом пацієнту рекомендують найбільш оптимальний для нього варіант протезування зуба.

Протезування буває двох видів: знімне і незнімне.

До знімних протезів відносяться:

• повний знімний протез
  • частково знімний протез
  • бюгельний протез на кламерах
  • бюгельний протез на замках

Незнімний зубний протез (мостоподібні конструкції) – це протез, за допомогою якого лікар може відновити зубний ряд, жувальну функцію, повернути красу і естетичність вашої посмішки при відсутності декількох зубів. Додаткові штучні зуби виготовляються індивідуально для кожного пацієнта і зовні не відрізняються від справжніх. Конструкція складається з міцно з’єднаних між собою коронок, які можуть бути виготовлені з різних матеріалів. Такий протез лікар закріплює на здорові зуби, які оточують відсутній зуб (або декілька) за допомогою цементної фіусації.

Досвідчені лікарі підберуть максимально відповідний варіант зубних протезів з урахуванням всіх індивідуальних особливостей клінічного випадку і анатомічних особливостей щелепи пацієнта.

Якщо відсутній або видалений зуб був замінений імплантатом, вам запропонують протезування на імплантатах.

Перевагами протезування на імплантатах є:

1. Велика стійкість до жувального навантаження.
  2. Більш тривалий термін служби таких протезів в порівнянні з іншими видами протезування.
  3. Повне відновлення зубного ряду з можливістю повного функціонального навантаження.

Без металеві коронки.

У випадках протезування зруйнованих вщент зубів оптимальним варіантом є зубні коронки. Вартість виготовлення та встановлення коронки на зуби залежить від рівня складності роботи і використовуваного матеріалу.

Без металеві коронки відрізняються:

• стійкістю до відколів і тріщин;
  • стійкістю до стирання, навіть при установці на жувальні зуби;
  • відсутністю запальної реакції ясен після процедур;
  • абсолютною безпекою для організму пацієнта;
  • при високому рівні естетичних властивостей мають тривалий термін служби від 5 до 20 років

Гнатологія

Завдання гнатологів клініки «ММ» – розглядати зубощелепнусистему в комплексі, визначити причини захворювання і призначити ефективне лікування, відповідно до клінічної картини.  Лікар-гнатолог диригує спільними діями стоматологів різних спеціальностей, перетворюючи їх в команду, що в свою чергу, дає найкращий результат.

Гнатологи досліджують причини виникнення, механізм формування, характер і ступінь вираженості функціональних порушень у пацієнта.  Це дозволяє забезпечити розуміння лікарем суті проблем пацієнта, чітке відділення причин від наслідків у виниклих порушеннях, напрямок його зусиль на усунення головної причинної  ланки в хвороби.  Все це вкупі, робить лікування набагато ефективнішим.

Розроблений гнатологом план лікування дозволяє також запобігти ситуації, в яких зубні реставрації викликають проблеми адаптації до них, та продовжують термін служби.  Шанси на успіх стоматологічного лікування при цьому значно зростають.

Ектодермалтна дисплазія

У клініці «ММ» реалізується низка програм з допомогою пацієнтам з вродженими вадами та реабілітацією онкологічних захворювань.

Спеціалісти центру здійснили вперше в Україні,  реабілітацію дитини віком 6,5 років з діагнозом «ектодермальна дисплазія» з повною відсутністю зубів. Операцію провели з використання денталтних імплантатів, що допомогло досягти повної соціальної реабілітацї маленького пацієнта.

Пацієнтам після резекції верхньої щелепи, надають якісну допомогу, за допомогою традиційоного протезування чи використання дентальних імплантатів.

Роман Нарепеха

Сертифікований спеціаліст з ортопедичної та хірургічної стоматології. Лікар вищої категорії.

Роман Кузик

Лікар-стоматолог-ортопед

Олексій Іванов

Лікар-стоматолог-ортопед

Оксана Гавуляк

Асистент

Зазвичай, причиною хрускоту та будь- яких інших змін у суглобі є незадовільний стан прикусу( оклюзіі). Саме незбалансована оклюзія завдає хронічної травми суглобу через, що і проявляється хрускіт. Тому, першим чином необхідно провести функціональну діагностику , яка дозволить оцінити стан оклюзіі, жувальних м’язів та стан СНЩС, тоді, в залежності від її результатів, розпочинати лікування хрускоту СНЩС.

Найбільш розповсюдженою причиною надмірного стирання зубів є неправильні співвідношення зубів під час змикання. Це, в свою чергу, веде до неправильного розподілу жувального тиску. Збалансувати оклюзійні контакти та жувальний тиск, можна за допомогою міорелаксуючоі капи , яка виготовляється індивідуально для кожного пацієнта.

У більшості випадків, коли планується встановлення керамічної коронки – не потрібно депульповувати ( забирати нерв) зуб. Препарування зуба проводиться малоінвазивною технікою під оптичним збільшенням( бінокуляри, мікроскоп), тому ризик травмувати судинно- нервовий пучок є дуже малоімовірним.

Ризик утворення карієсу під коронкою є невеликий, оскільки сучасні технології виготовлення керамічних коронок дозволяють створити високоточне, щільне прилягання до тканин зуба. Це, в свою чергу, унеможливлює потрапляння їжі та слини під коронку. Власне тому щільне прилягання унеможливлює розвиток карієсу під коронкою.

Знімні протези значно зменшують якість життя будь якої людини. На сьогодні повні беззубі щелепи- це не вирок, адже за допомогою дентальних імплантації можна відновити як функцію так і естетику , при тому маючи не знімні конструкції в ротовій порожнині. При правильному плануванні кількості імплантантів – можна відновити зубний ряд без знімних протезів.

Клінічні випадки: